gays

här sitter vi nu, inte gay(förvånande) Jag kollar på kungarna av tylösand och Mia sitter och är as duktig och gör sin läxa om buddha(dock är det filosofi än religion..) skall förhöra henne sedan, kanske lär mig något;) bestämde just att det blir att sova här inatt,då kommer gayandet..vad kan man säga,det är vår grejj liksom..
dagen:har bara haft en lektion idag,fotboll. började åtta och slutade halv tio. chiiiiillllllll! sedan åkte jag hem och åt oreos/godis och sov. mammi fyllde år idag så vi firade henne med sushi och donken, as fet dag. sedan åkte jag inte till stan och träffade några kompisar,var helt sjukt kallt så det var skönt att komma hem till mia och in i stugvärmen.äälskar verkligen hur vissa tjejer försöker ta andras killar även om dom misslyckas, du vet vem du är..
vill bara punktera att verken jag eller mia har röstat på SD, vi tar inte ställning till det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback