bra kväll

godmorgon! hade en superbra kväll igår,kapten röd var helt gaaalet bra! trevligt sällskap med(speciellt angelica),

började med att vi gick i skolan, från 8-14 sjukt seg dag.. sedan drog jag hem och duschade/städade ännu segare. gick ner till angelica för att göra oss i ordning,slutade med några drinkar. efter det drog vi till korsvägen för att möta daniel, men vi blev sjuukt kissenödiga där så vi skulle springa upp för en backe och kissa bakom en buske,precis när jag har satt mig kommer en gubbe förbi och skrattar åt mig. orkar inte bry mig så jag sitter kvar. sedan möter vi upp daniel och går in till liseberg. lilla jonte kommer förbi efter ett tag,ganska borta men han var rätt nöjd ändå. sedan går jag och angelica till spelhuset och dansar,efter det blev vi svin hungriga så donken var först på listan! vi börjar bli ganska trötta så vi bestämmer oss för att åka hem, jag råkar somna på båda bussarna(var helt död).

idag skall jag träffa peter och bara gaya oss som vi är bäst på! glöm inte bort att manchester united-liverpool spelar imorgon, FÅR INTE MISSAS!

Peace/'S


(jag och angelica innan kapten röd)

(KAPTEN RÖD,behöver ingen presentation)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback